2010. szeptember 17., péntek

3. évad TOP 5 várólista










A harmadik évadot már sokan várják, többnyire sok dolog miatt. Ezzel én is így vagyok, és most összeállítottam nektek egy TOP 5-ös listát, hogy úgy konkrétan mégis mik azok a dolgok, amik miatt én most a legjobban várom az évadot. Természetesen kizárt, hogy CSAK ezek lesznek jók, ahogy a múltkori évadnál, valószínűleg most is csak néhány részből vannak a trailerbe berakott jelenetek. Viszont egyelőre csak az alapján itélhet az ember, amit előzetesen látott, na de akkor nézzük is:

5. helyezett: Ahsoka álmai
"Always in motion is the future, and many possible futures there are." Szinte alig van olyan season 3-as videó, ahol ez a mondat ne hangzott volna el, azt is megtudhattuk már hogy Ahsoka-nak elég para látomásai/álmai lesznek majd, és a trailerben látottak alapján nehéz megmondani, hogy mi az ami téves, és mi az ami valós. Bármennyire is tartom én furának ezt a dolgot, attól még tény hogy pont emiatt szerintem mindenki nagyon kiváncsi arra, hogy mit is fognak ebből kihozni. Én is az vagyok.

4. helyezett: A Halálőrség visszatérése
Az igazság az, hogy a Halálőrségnek még koránt sem áldozott le, s ezt nem csak a Duchess of Mandalore befejezése, hanem a harmadik évad trailere is igazolja. Én szerettem a Halálőrséges részeket (mondjuk a Voyage of Temptation annyira nem volt nagy kedvenc), és kiváncsi vagyok hogy mi lesz Mandalore sorsa. A trailer alapján utcai harcokra is számíthatunk majd, király ;)
3. helyezett: II. Ryloth-i csata
Több mint valószínű, hogy a már jól ismert twi'lek bolygó majd a szepik űrbéli előrenyomulásának az okából válik majd ismét hadszíntérré. A Kamino-val ellentétben még nemigen tudni, hogy lesz-e majd (megint) űrcsata a bolygó felett, de végül is mindegy, hisz a "földi"csata is igen látványosnak akciódúsnak igérkezik. Persze kérdés, hogy felül tudja-e majd múlni az első évadban láthatót, az eddigiek alapján nekem úgytűnik, hogy igen. Ezért is várom már annyira. Ja, és természetesen megint találkozhatunk majd a szabadságharcosok vezetőjével, Syndulla tábornokkal, ami pedig a jediket illeti, Di mestert (új szereplő a sorozatban) láthatjuk majd.
2. helyezett: Kamino
Nincs az a Season 3-as várólista, amiről ez kimaradhatna. A Star Wars filmekben nekem messze a Kamino volt a legszimpatikusabb bolygó, és bántam is nagyon, hogy eddig nem tűnt fel a sorozatban, de most mindez megváltozik, és egy olyan epikus, elkeseredett küzdelmet láthatunk még itt, hogy az hihetetlen. Szerencsére már elég sok részt láthattunk belőle eddig is (Ventress vs. Anakin fénykardpárbaj, űrcsata a bolygó felett, lézerzápor mindenhol, polipdroidok stb...), én mégis úgyérzem hogy majd még ezen túl is képes lesz minket meglepni a Kaminoi csata, tényleg nagyon várós, de szerintem akik látták a trailereket azoknak nem kell magyaráznom, hogy miért.
1. Ventress sorsa
Mondhattok aminek csak akartok, de erre még Kamino-nál is kiváncsibb vagyok. Persze szerintem mindenkit foglalkoztatnak, hogy a sorozatban látható szereplők (Ahsoka, Rex, Ventress) sorsa végül mi lesz, és nagyon úgytűnik, hogy Ventress-é itt most ki fog derülni. Azt már lehet tudni, hogy a mestere ellene fog fordulni, ő pedig az éjnővérekhez megy segítéségért, de hogy ennek az egésznek mi lesz a vége... nos arra nagyon kiváncsi vagyok.

Részemről ez az öt legjobban várt dolog a harmadik évadból. Ti is megoszthatjátok véleményeteket kommentben.

4 megjegyzés: