2011. február 23., szerda

Elbúcsúzott a ROSSZ PC JÁTÉKOK SOROZAT!

FREDDY D

Ő adott nekem biztatást hogy csináljak egy blogot.
Nélküle ez nem lenne.

KÖSZÖNÖM FREDDY D!
Búcsúzóul egy vers. A
Címe:
Rossz PC


Köszönjük, hogy szórakoztattál,
És blogodra időt szakítottál!
Köszönjük, a vidám perceket.
Amit nyújtottál, azért jár a tisztelet!

Nem felejtsük se sálad se a maszkokat,
Bár mindannyiunk vágya látni arcodat.
Videóiddal elindult egy egész generáció.
Fejedben volt sok ötlet és variáció.

Egész junior nemzedék indult el utánad.
Alkotásaidtól eltűnt a bú, meghalt a bánat.
Emlékszem volt itt minden, vérzőbusz,
„Aquafitnesz” és City Interactiv cím vagy húsz!

Akimbo sikolyán, bizony jókat nevetünk,
A Dark Vampieres-ben egyhelyben pörögtünk.
És bár emlékezetesek a Big Rigs hibái,
Mindenért kárpótolnak a Metal csatái!

De nem csak a videóid miatt szerettünk,
Nem csak azért mert jókat nevettünk.
Ott volt a filmbarátok és a Gyilok-Gép
Ezekkel együtt teljes lesz az összkép.

Milyen csodás volt a sok nyereményjáték,
Bár mint az idő, ez is múló árnyék.
Megérdemled a pihenést, foglalkozz most magaddal.
És szakíts végre e sok cyber vacakkal!

Minden rajongó nevében hatalmasat kiáltok:
FreddyD-nek e versben, jó pihenést kívánok!



A videó végén épp szemem szemem könnyek lepték el.

1 megjegyzés:

  1. Én is néztem. Én legelőször akkor hallottam róla mikor sátoroztam a haverokkal és az egyik hozott
    laptopot és megmutatta. Akkor még csak az első évad ment.
    Grat. a vershez.

    VálaszTörlés